1

Härliga torsdag!

Torsdagar innebär EGENTID.
Ingen stress, inga måsten, inga lämningar på varken skola eller förskola. Fram till kl 09.00 är tiden bara är MIN. Blev en morgonpromenad med hunden innan frukost och efter det bar det av till Bråhögsbadet för veckans simpass och avkoppling i bastun. Ett härligt sätt att starta dagen på.

Torsdagar betyder även löpträning. Är inne på min 4:e vecka på löparprogrammet och jag märker redan en förbättring av min prestationsförmåga. Ska bli spännande och se hur utvecklingen går. Har även anmält mig via jobbet till att delta i årets Lundalopp och hade tanken att springa 5 km rundan. En bra morot för den fortsatta träningen.

Forsatt trevlig torsdagskväll!

1 kommentar :

  1. Uj,uj,uj vad du ska bli stilig och snygg! Och må bra!

    Morsan

    SvaraRadera